Tuesday, August 5, 2014

Fesyen Untuk Siapa ?



assalamualaikum and hai to everyone...




so bila cakap pasal fesyen ni mesti ramai yang akan suka kan ? dari yang muda sampai ke yang dah berumur. lelaki atau perempuan sure semua suka pasal fesyen. lagi lagi bila kita dah kat zaman yang serba moden ni.

bagi saya fesyen ni sesuatu universal sebabnya ianya tak tertakluk pada satu perkara je tapi merangkumi semua aspek. Contohnya tentang tingkah laku kita, cara kita berpakaian, cara kita bercakap dan segala-galanya yang kita buat.

tak semestinya bila sebut tentang fesyen je ia berkaitan dengan pakaian apa yang kita pakai. kita boleh juga kaitkan dengan gaya atau style seseorang tu. tapi setiap individu mesti mempunyai pendapat yang tersendiri kan. bagi saya, kita perlu tampilkan gaya kita yang tersendiri dan jangan terlalu terikut-ikut fesyen yang kerap kali bertukar dekat zaman sekarang ni.



p/s : kalau nak tahu banyak lagi tentang fesyen boleh tunggu the next entry okeh !



1 comment: